Πέμπτη, Δεκεμβρίου 18, 2014

Ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ;

Τι θα είχαμε κατορθώσει αν είχαμε όλοι ένα κοινό στόχο: την ευημερία των άλλων!

Ζούμε το πολύ 130 χρόνια, ενώ ο άνθρωπος υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια.
Ζούμε μαζί με άλλα 3.5 δισεκατομμύρια ανθρώπους.
Το ασήμαντο την ανθρώπινης ζωής δεν το σκεφτόμαστε.

Τα όνειρα μερικών εκατοντάδων σοφών μας έφεραν εδώ που είμαστε. Τα όνειρα του Αριστοτέλη, του Ντα Βίντσι, του Νεύτωνα και άλλων.

Εμείς όμως συνεχίζουμε να βλέπουμε τον κόσμο μέσα από το ΕΓΩ μας.

Όσο πιο μεγάλο ΕΓΩ, τόσο πιο μικρό μυαλό.

Ας επιδιώξουμε το αδύνατο πριν γίνει αδιανόητο.

 Αν καταλάβουμε πως είμαστε ιοί στη Γη, θα μπορέσουμε να κρατήσουμε τη Γη ζωντανή

Πριν χρόνια είχα δει μια γελοιογραφία : 
Ένας ρώταγε "Ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ;" μια τον έναν μια τον άλλον.
Όταν πέθανε δίπλα στον τάφο του όλοι αυτοί αναρωτιόνταν : "Ποιος ήταν αυτός;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: