Κυριακή, Ιανουαρίου 11, 2015

Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ

Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Έχω οικογένεια, σπίτι, εξοχικό, δυο αυτοκίνητα, εργασία, φίλους, καταθέσεις στις τράπεζες και δεν με ενδιαφέρει ποιος θα βγει πρωθυπουργός.
Ξέρω ότι όλοι λαμόγια είναι. Σε χρησιμοποιούν και μετά σε φτύνουν.
Δεν με νοιάζει ποιος θα βγει. Η δουλειά να πάει καλά. Όλα τα έχω.

Βαριέμαι να πάω και στις εκλογές, έτσι λέω φέτος να κανονίσω για κανένα ταξιδάκι στην Ευρώπη 23-26 που θα είναι φθηνά τα εισιτήρια να ξεσκάσω λίγο από την πολλή δουλειά.

Παντελής.

Τον ξέρω τον Παντελή. Αυτά θα έλεγε αν η Ανάπτυξη που είχε υποσχεθεί ο Σαμαράς είχε έρθει. Χτες όμως είδα έναν άλλον Παντελή. Σκονισμένο, νευριασμένο. Τίποτα δεν του πήγε καλά. Τώρα έφτασε να χρωστάει και έχει αλλάξει. Βρίζει σε κάθε λέξη του την κυβέρνηση, όμως του το θύμισα:
- Ρε Παντελή εσύ δεν την ψήφισες;
Να τον δείτε πως με κοίταξε και μου απάντησε:
- Δεν τους ξαναδίνω τα κλειδιά του σπιτιού μου. Έβαλα μυαλό, δεν θα με ξανακοροϊδέψουν. Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και θα φροντίσω να μην με κοροϊδέψει κι αυτός. Από δίπλα θα τον έχω. Πάει ο παλιός Παντελής που ήξερες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: