Δευτέρα, Ιουνίου 22, 2015

μένουμε

Είχα ένα εργοστασιάκι στη Λάρισα και το έκλεισα αφού πήρα επιδότηση. Βέβαια δεν πλήρωσα ΙΚΑ κλπ και πτώχευσα. Άνοιξα ένα στη Βουλγαρία.
Το πρατήριο του εργοστασίου το είχα κάνει μπουτίκ και πούλαγα (με τα στοιχεία της γυναίκας μου) ότι έφτιαχνα στη Βουλγαρία.
Μετά το έκλεισα κι αυτό. Δεν έβγαινα. Τα αγόραζα πρώτα από Τουρκία και μετά από Κίνα πιο φθηνά. Έβγαζα πιο πολλά έτσι.
Τώρα τελευταία με τις δουλειές να πέφτουν και να πρέπει να πληρώνω χαράτσια κλπ έκλεισα και το πρατήριο. Άνοιξα κι ένα μικρό εργοστασιάκι να μαζεύω επιδοτήσεις και να κάνει κάτι ο γαμπρός μου.Έχω και καμιά 50 λαθραίους να παίρνουν 3€ τη μέρα και μια χαρά.
Εγώ έχω λεφτά να φάνε κι οι κότες. Τα έχω έξω βέβαια, εδώ θα τα φέρω;

Σήμερα μάζεψα τα παιδιά και πήγα Σύνταγμα. Μένουμε ρε μαλάκες Ευρώπη. Μην κάνετε καμιά στραβή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: